تور استانبول از مشهد

ساخت وبلاگ

دبی، پر جمعیت ترین شهر امارت، شهری محبوب سالانه تعداد بیشماری توریست را از سراسر دنیا به خود جذب کرده. دبی، با امکان تفریحی و گردشی مختلف، متنوع ترین ها را با برای گردشگران فراهم می کند، از سافاری در بیابان های داغ تا اسکی ، تفریحات آبی و حمام آفتاب در ساحل آرام و زیبای جمیرا همه تنها بخشی از جاذبه های گردشگری دبی است.

اکثر توریست های امارات متحده عربی به شهر ساحلی دبی سفر می کنند چراکه بدلیل داشتن سواحل شنی سفید، ورزش های آبی، صحراگردی، پارك ها، مراکز خرید عظیم و مناظر شگفت انگیزش شهرت فراوانی کسب کرده است

آب و هوای دبی غالبا گرم و تقریبا شرجی می باشد، پس با سفردر طول این ماه ها بدون اذیت شدن در گرمای هوا از گشت‌وگذاردر این قطب گردشگری فقط لذت ببرید. البته لازم به ذکراست که اگر می خواهید سفری کم هزینه و مقرون به صرفه تری به دبی داشته باشید، در طول ماه های گرم سال با تور دبی سفر کنید، نگران نباشید حتی در فصول گرم سال نیز دبی دارای جاذبه های منحصر به فرد و محسور کننده ایست
باید گفت که زبان رسمی مردم دبی عربی است اما در این میان زبان انگلیسی هم رواج زیادی دارد پس اگر به زبان عربی مسلط نیستید اصلا جای نگرانی نیست. اگرچه که زبان های فارسی، چینی، اردو و هندی نیز در این میان توسط نیروی کار جوانی که برای تجارت به دبی مهاجرت کرده اند شنیده می شود، زبان های عربی و انگلیسی پرکاربرد ترین زبان ها برای توریست ها می منطور که پیش از این هم ذکر شد، از تاکسی های خاکستری رنگ برای حمل و نقل در شهر استفاده کنید تا هزینه ی مسیراز طریق تاکسی متر محاسبه شود.
برای برقراری تماس، از تلفن هتل استفاده نکنید چرا بسیار گران خواهد بود. استفاده از سیم کارت ها و یا کارت های تلفن بسیار با صرف تر خواهد بود.

تور دبی از مشهد

دبی پر از پاساژ ها، مراکز خرید و رستوران های متنوع است، اگر بدون خرید از مراکز خرید دبی، این شهر را ترک کنید بعدا پشیمان خواهید شد و درمیان تمامی مراکز خرید، در «انصار مال» میتوانید کیفیتی بهتر و تنوع بیشتر را با قیمت های مناسب تر پیدا کنید.
به بازدید از یکی از بلندترین برج های دنیا، برج خلیفه بروید اما پیشنهاد می کنیم در هر ساعتی غیر از زمان غروب آفتاب برای لذت بردن از سه منظره منحصربه‌فرد، صحرا، نور پردازی شهر و آبی دریا استفاده کنید. چرا که در ساعات غروب آفتاب بلیط وردی 30 درصد گران تر است.

طعم بی نظیرغذاهای این شهر پرزرق و برق را از دست ندهید، از اهالی شهرکه بسیارمهربان و مهمان نواز هستند در مورد رستوران های ارزان و با کیفیت سوال کنید و راهنمایی بگیرید. و در آخر باید گفت که در سفر به دبی حتما غذای لذیذ و بسیار ارزان قیمت حمص را تجربه کنید.
با بازدید از کامل ترین و آخرین لیست های تور دبی از مطمئن ترین آژانس های مسافرتی با امکان مقایسه قیمت ها، مناسب ترین قیمت تور دبی را به راحتی رزرو کنید و تنها از اوغات خوش در دبی لذت ببرید.باشد.

در دبی بدلیل وجود قوانین بسیار سخت حاکم و خصوصسیات اخلاقی مردم این کشور،
جرم و جنایت بسیار کم بوده و آن را می توان از امن ترین کشور های جهان یاد کرد.

به همین علت شما می توانید شب ها با خیال آسوده به بیرون از هتل رفته و در خیابان ها و مراکز تجاری و … قدم بزنید.
مورد جالب دیگر درباره ی این شهر عدم پرداخت مالیات است و افراد میتوانند با درصد صفر از مالیات خود ، درآمدشان را ذخیره بنمایند.
در دبی هتل های 5 و 7 ستاره ی زیادی وجود دارد که برج العرب بعنوان چهارمین برج بلند دنیا یکی از هتل های محبوب اش می باشد.
برج خلیفه را با ارتفاع 828 متر و 160 طبقه از بلند ترین آسمان خراش های ساخته شده توسط بشر می توان دانست.
اختلاف ساعتی دبی با تهران تنها 30 دقیقه می باشد پس نگران اختلاف ساعتی نباشید، دبی نیم ساعت از تهران عقب تر است.

تور های دبی معمولا در چه فرودگاه هایی انجام می شود :

فرودگاه بین المللی دبی (Dubai Air port) از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های جهان است .
هر روزه پرواز های بین المللی زیادی در این فرودگاه انجام می شود.
فرودگاه آل مکتوم در حال ساخت است که ازبزرگ ترین فرودگاه های جهان با مساحت 140 متر مربع می باشد.

پرطرفدار ترین تفریحات در تور دبی از مشهد شامل:

1- برج خلیفه | Burj Khalifa: همان طور که احتمالا می دانید، برج خلیفه با ارتفاعی برابر با 828 متر، بلندترین آسمان خراش در دنیاست و مجموعه ای از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در خود دارد. یکی از دلایل انتخاب برج خلیفه برای بازدید، رفتن بر فراز بلندترین برج دنیا و تماشای مناظر اطراف است.

2- آبنمای دبی | The Dubai Fountain: آبنمای دبی نیز یکی از «ترین» های این شهر پر زرق و برق است که عنوان بلندترین آبنمای جهان را در دست دارد. این آبنما درست در کنار برج خلیفه قرار گرفته است و از روی حجم جمعیت به راحتی می توانید پیدایش کنید.

3- دبی مال | The Dubai Mall: در ادامه تکمیل برترین های دنیا، به دبی مال بروید و بزرگترین مرکز خرید دنیا را از نزدیک ببینید. وسعت این مرکز خرید به 502 هزار متر مربع می رسد و در خود مجموعه ای از نمایندگی بهترین برندهای دنیا، بهترین رستوران ها و انبوهی از تفریحات مختلف را گردآوری کرده است. بد نیست بدانید دبی مال بیش از 1200 فروشگاه مختلف دارد.

4- پارک آبی آکواونچر آتلانتیس | Aquaventure Waterpark: حتما نام این پارک آبی را شنیده اید، پارک آبی بزرگ و جذابی که در جزیره آتلانتیس و نخلی شکل دبی قرار دارد. این پارک آبی که آکواونچر نام دارد، چهارمین پارک آبی برتر دنیاست.

5- آکواریوم دبی و دنیای زیر آب | Dubai Aquarium & Underwater Zoo: آکواریوم دبی یکی دیگر از پرطرفدارترین جاذبه های این شهر جذاب است که درست در طبقه دوم دبی مال قرار دارد. در این آکواریوم، تونلی آکواریومی و بزرگ را خواهید دید که شما را به عمق دنیای زیر آب می برد و انواع متفاوتی از جانداران اقیانوس را از فاصله کم به شما نشان می دهد. این تونل نیز یکی از بزرگترین ها در دنیاست و گنجایشی برابر با 10 میلیون لیتر دارد.

6- باغ گل معجزه دبی | Dubai Miracle Garden: باغی جذاب، وسیع و رنگارنگ است و بدون شک یکی از زیباترین باغ های دنیا محسوب می شود. فضای این باغ کاملا فانتری است و در واقع متفاوت از باغ های گل عادی دنیاست، چرا که در باغ گل معجزه، شاهد اشکالی غول پیکر و پوشیده از گل خواهید بود.

تور استانبول از مشهد...
ما را در سایت تور استانبول از مشهد دنبال می کنید

برچسب : تور دبی ,تور دبی از مشهد, نویسنده : محسن سیاح keyhanseirmhd بازدید : 219 تاريخ : شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 13:01